CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 18, 2009

iskandar journal

Hari ni awek aku kacau aku tido. Pepagi buta dah call. Akutak berapa sihat sebenarnya. Rasa nak demam pun ada. Cuaca pulak panas. Aku tertido balik lepas dia call. Sedar-sedar jam dah pukul 9am. Malas rasanya nak pi servis kereta. Janji dengan E jam 10am atau 11am nak pi bengkel. Pukul 10am tepat E call aku. Bersemangat betul dia. Aku ni belum mandi pun lagi.
Dia kata nak lepak rumah aku dulu. Nak pinjam DVD. Tak sampai lepas 5 minit dia call, dah terpacak depan rumah aku. Aku bukakan pintu lepas tu suruh dia pilih DVD mana yang dia nak. Aku pi mandi dulu. Panaslah cuaca sekarang. Mandi pun tak rasa apa. Macam bersihkan badan aje pulak rasanya.
Lepas siap kami pergi sarapan dulu. Lepas sarapan terus kami ke bengkel. Dari pagi sampai jam 4pm baru siap servis. Hampir RM400 duit aku melayang. Apa dibuatnya sampai caj macam tu sekali pun aku tak tahu. Selamat ada resit. Aku rasa bosan gila tadi. Selamat E berbual dengan aku. Makan tengahari pun dia belanja.
Petangnya, balik kami singgah Bangi sekejap jumpa kawan dia. Lepas tu kami balik terus. Aku tak tahu nak buat apa. Malam ni aku lepak kat rumah aje. Nak keluar malas.

1 orang telah bersuara:

Pencherieta said...

at last..ade pun sebut pasal si E tu..igtkan dh tak kwn lagi ngan dia..Kau dh nk kawen ye??Tahniahh