CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 23, 2009

iskandar journal

Minggu lepas aku oncall. Setiap hari macam neraka rasanya. Tapi alhamdulillah setiap masa yang berlalu cepat rasanya. Mungkin sebab kesibukan. Bayangkanlah, setiap hari aku balik dalam pukul 2am atau 3am. Pernah seharian aku tak balik (aku tak ingat hari apa). Last-last aku bungkus baju tido ofis malam tu. Esok paginya senang pulak aku bangun walhal tido tak cukup pun.
Setiap malam aku ajak bebudak aku makan kat satu gerai yang best. Best sebab ada pakwe hensem. Sebab tu aku pi. Hehehe...tak lah, makanan kat situ memang sedap. Aku setiap malam order kueh tiow kung fu (sorrylah kalau salah ejaannya, sebab setiap malam pakwe tu senyum kat aku, jadi tak sempat nak tengok ejaan sebenarnya kat menu yang dia hulurkan). Mulanya aku sorang aje yang makan, tapi bebudak aku tengok macam best aje, diaorang pun try lah order. Lepas tu setiap malam kami makan benda yang sama. Tak bosan pun, sedap punya pasal.
Semalam pepagi buta dah ada kes. Pukul 4am lagi dah bangun. Lepas selesai tengok kes terus aku ajak bebudak aku sarapan dulu. Pagi tu tak ramai orang yang makan, yang ada pun mungkin mereka yang baru balik bersenam. Aku lepas ambik makan terus duduk. Masa aku duduk tu aku tengok satu motor yang ditunggang oleh seorang lelaki hensem bersama kawan dia parking betul-betul sebelah kereta aku. Umur dia dalam lingkungan awal 40an. Lepas dia ambik makan terus dia duduk bebetul depan meja aku. Mengadap aku. Tak senang aku nak makan sebab dia sekali sekala pandang aku masa makan. Kekadang bila mata bertembung dia tersenyum. Bila bertembung lagi kami cepat-cepat larikan mata. Segan pulak rasanya. Tapi disebabkan dia cukup menarik pada pandangan aku, aku beranikan diri untuk tenung dia. Respon baik punya. Dia kenyit mata kat aku pulak. Terkejut aku. Aku pulak jadi takut, aku senyum saja sambil tundukkan muka mengadap makanan aku.
Aku sebenarnya jarang suka atau tertarik pada mereka yang berumur lebih dari 35 tahun. Biarlah sehensem mana pun. Tapi pakcik ni aku tertarik pulak. Mungkin sebab mata dia menggoda, lirikan senyuman dia cukup manis. Bak kata prinsip akulah, kalau dapat memang tak turun katil dah. Sampai ke saat ni aku masih ingat renungan mata dia. Pandangan dia sampai menusuk ke hati. Kesan yang ditinggalkan cukup mendalam. Pandai dia goda aku, hahahaha... Apa-apa pun aku tak dapat nak lebih-lebih. Bebudak aku ada. Tersenyum ajelah masa dah selesai bayar dan meninggalkan meja makan tu. Yang bestnya dia siap toleh kat aku tu. Perrrgh... tu yang buat aku cair.
Pagi sebelum tu lebih kurang jam 1am aku terima satu panggilan call dari seorang budak. Dia kata nak datang rumah aku, walhal aku dah kata aku nak tido dan aku oncall time tu. Tapi dia berkeras juga nak datang sebab dia dah tak ada tempat nak tuju. Aku pun ok aje lah, malas nak bagi alasan sangat. Sebab dari suara dia macam ada masalah besar aje. Dalam setengah jam lepas tu dia pun sampai. Aku dengan muka lalok terus buka pintu dan ajak dia naik. Aku suruh dia tido dalam bilik, sebab aku lebih selesa tido luar. Mulanya aku malas nak layan sebab memang aku ngantuk tahap dewa time tu.
Mamat ni sebenarnya aku baru kenal. Kenal kebetulan masa kat KLIA time aku nak ke Jakarta. Kerana sebatang pen aje ceritanya, sampai kami bertukar-tukar phone number. Dia ni pramugara MAS. Namanya Hafiz. Umur 28 tahun, dah berumahtangga tapi tak ada anak. Isterinya orang Sabah. Muka mamat ni memang hensem (korang tahu ajelah pramugara, semua mereka jaga penampilan dan maskulin). Sebenarnya malam tu dia baru bergaduh dengan isteri dia dan tindakan yang paling mudah dilakukannya ialah keluar dari rumah. Biasanya dia lepak rumah kawan atau cari tempat untuk hiburkan diri. Dan malam ni aku juga jadi mangsa. Aku tak ada hal mulanya. Mulanya dia masuk bilik dan tutup pintu. Aku pun sambung tido. Tetiba dia keluar sambil menangis dan terus peluk aku. Terkejut beruk aku dibuatnya. Dalam gelap tu, aku cuma tenangkan dia dan usap rambut dia, kepala dia betul-betul ada atas dada aku ni.
Dia menangis teresak-esak. Sambil tu dia katalah macam-macam yang buruk tentang bini dia. Aku cuma mampu kata 'shuuuuu...' sambil mata terpejam (sebab ngantuk). Aku usap rambut dan pipi dia sekali sekala. Entah macam mana kekadang aku cium ubun-ubun dia. Ialah macam budak kecil, nak tenangkan dia kan buat macam tu. Semua benda tu aku lakukan tanpa niat nak ambil kesempatan pun. Bagi aku dia seorang kawan dan dia dah kawin. Pagi tu aku tak tahu bila masa aku tertido, dan bila aku tersedar kepala dia masih atas dada aku. Dia pun dah tido. Aku malas nak kejut dia, aku pun sambung tido. Sedap juga bila ada seseorang dalam pelukan kita. Aku biarkan ajelah.Pagi tu aku terpaksa bangun awal ke ofis sebab ada kes jam 4am macam aku cerita kat atas. Lepas sarapan dengan bebudak aku jam 830am aku sampai rumah.
Aku tengok dia masih tido. Aku pun nak sambung tido semula. Aku tido jauh sikit dari dia, cuma berseluar pendek dan tanpa baju. Masa aku baru nak lelap, dia datang dekat aku dan terus peluk aku. Macam gurau-guraulah kiranya. Lama-lama dia melekat pulak dekat aku, dipeluknya aku. Aku birkan aje. Kepala lulut dia dah ada sebelah dengan konek aku. Konek aku pulak berdenyut-denyut menegang. Dahlah aku tak pakai seluar dalam. Mulanya aku pusingkan badan tapi aku tak tahan sebab nafas dia kat belakang aku. Aku ni pengeli sikit. Aku palingkan semula badan aku. Konek aku tersentuh tangan dia. Dia tersenyum. Aku buat bodoh aje. Dia tenungnya aku semacam. Aku palingkan muka untuk tengok muka dia. Rapat betul muka dia dengan muka aku. Hidung kami hampir bersentuhan.
Aku tenung muka dia. Dia pulak tengok muka aku macam gian aje. Aku beranikan diri aku cium pipi dia. Dia tak membantah, lagi dia peluk aku rapat adalah. Aku dapat rasa konek dia yang mengeras dalam seluarnya berlaga rapat dengan konek aku. Aku beranikan diri cium bibir dia sekali. Dia balas ciuman aku. Apa lagi bergomol lah kami atas tilam.
Last-last kami berbogel dan buat aksi 69 sampai pancut. Dia terpancut dalam mulut aku sikit, terus aku keluarkan konek dia dan habis muka aku kena air mani dia, lencun. Aku balas dendam, aku tekan konek aku dalam mulut dia sambil pancut. Dia selamber aje telan air mani aku. Siap sedut kepala konek aku berkali-kali masa aku tengah pancut. Rasa sedap bercampur geli time tu, kembang kuncup kepala konek aku dibuatnya. Lama juga kami romen. Selesai jam 1030am. Semuanya berlaku dengan pantas. Kami tido berpelukan sambil bogel sampai pukul 1.30pm sebelum dia balik jam 2.30pm. Masa tido aku peluk dia pulak. Rasa best pulak tido atas lengan dia. Konek dia putih, bersih. Jarang aku jumpa konek sebersih tu. Sesuai dengan kulit putihnya. Tapi bulu kat ari-arinya tak cantik sikit. Nak kata lebat pun tak. Walhal bulu kaki dia cukup lebat. Saiz konek dia macam biasa aje. Sedang-sedang, konek melayu. Tu yang sedap kolom.
Petangnya lepas dia balik aku melancap sekali lagi. Rasa tak puas pulak. Lepas melancap aku sambung tido. Malam semalam dia msg kata terima kasih. Tu aje. Mungkin lain kali aku boleh berbual panjang dengan dia. Banyak benda dia beritahu dan cerita kat aku. Nak cerita kat korang pun nanti-nantilah. Aku dah penat ni. Hari ni hari tido aku. Jom tido dulu...

2 orang telah bersuara:

J_Lee said...

hehehe.. u r back man!!!
bes2x giler wat aku naik jer nie
keep the stori goin beb.. muachhh

Ariz Abdullah said...

hi is....add la aku kt blog ko satu lgi tu