CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 08, 2009

iskandar journal

Aku sekarang ada kat kampung. Esok pagi dah nak balik pun. Aku banyak kali cuba nak update blog tapi megabite notebook aku ni tak cukup nak tampung laman blog ni. Asyik internet conection fail aje. Dari aku dok main tekan butang notebook ni banyak kali baik aku buat benda lain.
Minggu lepas last sekali aku update blog, aku dah penat sebenarnya. Pancit dah badan aku ni di buatnya. Aku tak tahulah dari mana datangnya kes bertimbun-timbun. Nak rehat pun tak boleh. Korang bayang kan aku oncall sampai jam 8am, 2 Februari hari tu, tido aku cuma 15 minit aje bila dapat rehat untuk satu-satu masa. Tu pun bukan tido namanya, pejamkan mata aje. Mata aku ni dah jadi macam mata memerang pulak. Comel kalau tengok. Nak terlelap, stim aje. Lingkaran hitam bawah mata jangan cakaplah, jelas nampak. Muka kami ni dah pucat aje gamaknya. Tugas punya pasal aku gagahkan juga. Jadi korang kena kesianlah kat kami kakitangan awam ni, kami pun manusia juga. Jangan pandai nak kata kami makan gaji buta aje (sekali-sekala adalah, hahahaha... Alah...korang pun sama juga). Bertimbangrasalah juga kat kami ni. Gaji kami ciput, kalau dapat bonus sebulan gaji pun dah bersyukur. Orang awam tahu kata kami malas aje. Terbukti aku ni adalah salah seorang pekerja yang rajin, betul tak? (Hahahaha...masuk bakul angkat sendiri aku ni).
Korang mesti nak dengar story dari aku. Story HANGAT punya, betul tak? Ada, jangan risau. Petang 1 Feb lepas aku still tercongok kat ofis dari jam 8am sampai jam 5pm. Petang tu lapar sangat, aku ajak Eddy yang kebetulan lepak dengan aku kat ofis. Ada kes lagi lepas tu, tapi aku yang tak makan lagi dari pagi, apa cerita. Ada orang yang nak kena marah nanti kalau perut aku lapar. Baik aku ambil jalan penyelesaian, pi makan dulu. Aku saja suruh Eddy ajak Sumar. Sumar kata ok (walhal aku merajuk dengan dia masih tak hilang lagi). Janji 545pm nak keluar. Tunggu sampai jam 6pm tak muncul-muncul juga. Aku pun anggap dia tak sudi kot. Tengah aku hidupkan enjin kereta tetiba dia muncul. Terus Sumar duduk kat belakang tanpa berkata-kata. Eddy dok sebelah aku macam biasalah mulutnya bercerita tak berhenti. Aku dalam hati tersenyum sebab Sumar akhirnya masih sayang kat aku. Buktinya, cincin yang aku bagi kat dia masih dipakai. Dia sempat tunjukkan jari dia pada aku sambil tersenyum. Cincin lambang perjanjian kami masih dia pakai dan jaga dengan baik.
Petang tu kami makan nasi ayam. Aku saja ajak Sumar bermalam di rumah aku. Tapi dia menolak dengan pelbagai alasan. Last-last dia bersetuju bermalam kat rumah aku. Itu pun atas pujukan Eddy. Selamat ada Eddy untuk tolong aku kali ni. Lepas makan kami balik ke rumah kongsi diaorang, nak ambil barang katanya. Lepas tu aku balik ke ofis, selesaikan kerja. Janji dengan Sumar jam 830pm aku akan ambil dia. Lepas aku ambil dia jam 830pm tu terus aku bawa dia balik ke rumah. Line clearlah pulak tak ada kes.
Sampai aje terus aku suruh dia urut badan aku (dah buat perjanjian sebelum tu, aku belanja dia makan , dia kenalah urut aku. Ada upah mesti ada kerjanya. Mana boleh dapat upah kalau kerja tak buat). Habis satu badan dia urut. Sampai ke tapak kaki dia urutkan. Dalam masa yang sama dia terkeluar satu ayat yang cukup memeritkan telinga kalau dengar. Ayat penyesalan di atas apa yang berlaku sebelum ni. Tersentap juga mulanya. Tapi ayat dah biasa dengar, jadi aku tau apa nak balas balik. Dia masih sayang kat aku cuma cinta dia tidak boleh aku miliki. Memang nak kena basuh jantan ni. Aku pantang betul ayat tu keluar dari mulut jantan macam ni. Apa sayang-sayang kalau dah menyesal, betul tak? Kalau nak tinggalkan, teruskan aje. Jangan toleh belakang. Tapi aku rasa dia masih ada rasa hormat kat aku. Dari cara dia urut seluruh badan aku pun, aku masih dapat rasa belaian kasih sayangnya. Tapi cara dia berkata cukup buat aku berbulu.
Lepas dia selesai urut aku, aku saja urut tapak tangan dia. Mula-mula dia tolak (jual mahal lah kononnya). Lepas aku urut kena dengan caranya, dia rasa syok pulak. Aku sambil-sambil tu ambil kesempatan cium tapak tangan dia (dengan niat nak mengoda cara jahat ni). Lepas dia dah suka, aku suruh dia meniarap, kononnya nak urut belakang. Sambil-sambil aku urut menggoda kat belakang tu siap dia kata, tak naiknya konek dia malam tu untuk aku. Lagilah aku geram. Cabar aku ye, siap kau malam ni. Aku akan buat dia merayu dan menyesal dengan kata-katanya.
Macam yang aku kata, sambil aku urut belakang dia aku saja selak dan usap punggung dia. Urut pinggang dia. Sambil sambil tu aku rapatkan tubuh aku kat dia. Aku cium manja sekali sekala belakang dia. Diri dia ibarat 'terkunci' dek penangan urutan esotik yang aku lakukan. Banyak kali juga dia cuba mengelak. Kalau dalam genggaman aku, mana nak lari? Selesaikan dulu kerja yang wajib, baru boleh blah (ayat syaitan sangat kan...). Dari aku urut dia still berbaju, sekarang baju dah tak dipakai. Aku tak buka pun, dia yang buka sendiri.
Satu masa tu dia dapat kuasa dari mana entah, terus dia baring telentang. Ibarat cukup dah urutan aku kat dia. Aku sempat raba konek dia dalam seluar. Dah membesar. Aikkk...kata tadi tak stim? Kenapa boleh tegang pulak batang tu. Senjata terakhir terpaksa aku gunakan. Renungan mata yang mengoda ni (hahahaha...gelak jahat sekali lagi). Aku tenung muka dan matanya dalam-dalam. Nak dipendekkan ceritalah, dia kalah juga akhirnya. Dia sendiri dengan pandangan yang romantik gila, mencium bibir aku. Sekali lagi, aku tak mula pun.
Dari adegan ciuman tu aku pun apa lagi, keluarkan konek dia dari dalam seluar. Air mazi jangan cakaplah, melimpah-limpah keluar dari konek dia. Basah setompok seluar dalam dia. Aku lancapkan konek dia perlahan-lahan. Sambil mulut dia makin rakus membaham mulut dan lidah aku. Aku tak bersungguh sangat pun sebenarnya. Sampai satu tahap naik syeh, terus dia buka sendiri seluar dia. Telanjang bulat dia sekarang. Korang tahu apa aku buat lepas tu? Dengan jahatnya aku bangun dan terus menuju ke bilik air. Tinggalkan dia keseorangan terpingga-pingga. Terus lepas tu aku pakai baju bersiap nak oncall semula. Dia yang masih telanjang merayu kat aku supaya 'selesaikan' dulu tugas yang ada. Hai...tadi jual mahal, sekarang merayu pulak. Aku cakap kat dia, kalau nak, tunggu aku balik oncall. Kecewa gila dia time tu.
Tu lah siapa suruh keluarkan ayat sengsara kat aku. Sekarang gigit kukulah sorang-sorang. Aku balik dalam pukul 2am. Aku ingatkan dia dah tido. Belum lagi rupanya. Ialah berkelubung dalam toto. Dia datang dekat dengan aku. Aku saja rebahkan diri aku dalam pelukan dia. Dia tak menolak. Dia peluk aku dengan manja. Sedap gila kalau ada dalam pelukan lelaki ni. Lain rasanya. Dia cium manja pipi aku. Mungkin menyesal kot dengan kata-kata dia kat aku tadi. Nak dipendekkan sekali lagi cerita, malam tu air mani dia melimpah juga akhirnya. Aku rasa cukup puas, tapi kali ni ada perkembangan lain pulak. Dia dah pandai main-main konek aku pulak. Biarlah dia usap-usap dulu, lama-lama dia tahulah apa nak buat nanti. Sekarang seorang lagi jantan sengsara yang menyesal dengan perbuatannya kembali melakukan dosa dengan kerelaannya. Aku tak paksa.
'Benda' ni korang pun tahu best kalau buat (sorylah bro & sis yang hetro, kenyataan berikut ni tak sesuai untuk korang baca, pejamkan mata cepat). Syoknya jangan cakaplah. Aku dah banyak kali jumpa mamat yang menyesal. Aku ok aje, tapi last-last diaorang terjebak juga untuk sekian kalinya. Perkataan last takkan ada dalam kamus sex depa. Cuma korang jangan berputus asa, kalau sayang dan nak sangat kat jantan tu guna cara yang korang rasa 'itulah kelemahannya' untuk jatuhkan depa dalam dakapan korang. Kalau aku senang aje, tak kisah pun kalau tak dapat dia. Ramai lagi yang sedang menanti untuk aku kerjakan. Bukan ayat berlagak cuma ayat nak mengajar. Cinta sejenis ni tak akan kekal. Itu kenyataan. Jadi apa gunanya aku cari keabadian cinta?
Bagi aku manusia macam tu perlu diajar tentang rasa hormat dan menghargai maruah individu lain. Korang akan rasa down sangat bila cinta ditolak. Apa lagi bila mendengar ayat yang menyatakan diaorang kesal dengan apa yang berlaku. Aku pasti korang akan berasa menyesal dan bersalah juga time tu. Rasa diri ini lebih hina dari pelacur murahan di tepi jalan. Tapi pernahkah korang terfikir dalam masa yang sama maruah dan perasaan korang di lempar jauh dari sudut hatinya. Cinta ditolak adalah perkara biasa, tapi janganlah menggunakan perkataan yang menyakitkan hati untuk berpisah. Percayalah kata aku, ramai jantan-jantan yang hetroseksual di luar sana yang kita jerumuskan ke lembah ni akan menyesal dengan perbuatan songsang ni. Dan ayat penyesalan yang hampir sama melodinya akan diungkapkan. Cuma sekarang terpulang kepada kita untuk menghadapi situasi tersebut dengan cara dan disesuaikan dengan keadaan semasa. Hari ni aku bukan nak jadi cikgu, kita berkongsi pengalaman aje. End of the story, Sumar still memerlukan aku. Dan aku bertambah sayang kat dia. Itu pun sebab dia masih pakai cincin yang aku berikan kat dia.
Aku balik kampung hari Khamis lepas. Aku sebenarnya mula bercuti Isnin lepas lagi tapi disebabkan banyak urusan pejabat yang masih tak selesai terpaksalah aku datang kerja secara sukarela. Semalam aku ke Kota Bharu. Mak aku nak shopping. Atok aku pun ikut. Awek aku kebetulan ada lawatan kerja ke Kelantan dan Terengganu dalam 3 hari ni. Aku keluar date dengan dia sekejap. Esok aku nak balik dah. Mulanya ingat nak balik terus, tapi awek aku pulak nak ikut sama. Kacau daun sungguhlah minah sorang ni. Esok pagi aku kena singgah Kuala Terengganu nak ambil dia. Bukannya aku tak bagi dia tumpang kereta aku, masalahnya esok tak bolehlah nak smoking dalam kereta. Kalau aku tak smoking bermakna aku akan mengantuk. Macam mana nak drive. Kenapalah perempuan ni susah sangat nak terima lelaki yang smoking. Kita ni boleh aje terima diaorang walaupun mata kita sakit setiap kali kena teman depa shopping. Bergaduh sakan aku dari petang tadi dengan dia pasal ni. Aku tak kira, ngantuk aje esok aku smoking aje. Kalau tak, dia bawak kereta. Oklah aku nak close story dulu. Nanti esok balik Selangor aku story lagi.

1 orang telah bersuara:

Unknown said...

aku setuju dengan ko yang lelaki hetro ni suka cakap lepas bila dah puas n mnyesal tapi bila dah geres n mintak btg paip diservis mengayat punya baik mnglahkan betina... Memang PLU mana ade cinta sejenis n skadar fur fun jer..hehe kalo tangkap cintan lust jer tu.. Takan mamat hetro nak buat dgn aweklahkan for sure cari yg sejenis gak tuk eksperimen fantasi diorang tu...huhu keep de gud job bro nanti kalo free aku bagi url friendter mamat tu as I promised..hahahahahaha Makan jangan tak makan!