CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 01, 2009

iskandar journal

Semalam aku lelap pukul 4am. Kerja punya pasal aku sanggup bersekang mata. Banyak kali aku tersengguk-sengguk. Pagi tadi aku bangun jam 6am, bersiap nak ke tempat kerja. Mata rasa lemah sangat. Nak terlelap aje, terpaksa lawan juga sebab aku dah start oncall hari ni. Datang kerja dengan mata ngantuk dan kepala pening.
Selamatlah time aku datang ada seorang student ni dah terpacak dalam pejabat aku, hensem gila. Muka seiras pelakon Zed Zaidi. Dari aku masuk mata dia tak lepas dari tengok aku. Aku ni hensem sangat ke? Setahu aku, hensem tu tak adalah, kacak tu adalah, hehehe... Dia pandang aku semacam aje. Boss aku yang perempuan ni dah siap berborak dengan pakwe hensem ni. Amboi awal lagi dah interview. Siap dok berdepan lagi. Kalau student lain haramlah nak buat macam tu. Hampeh...
Asal KL tapi sekarang menetap kat Kajang. Umur baru 27 tahun, masih solo. Makwe tak ada. Musykil aku di buatnya. Muka hensem macam tu tak ade makwe? Beria-ia dia nafikan bila aku tanya pasal awek. Aikkk...sesuatu sangat kan.
Hari ni ngantuk aku hilang bila tengok dia. Aku pulak macam tak percaya yang aku sedang memerhatikan ciptaan tuhan paling sempurna kat dunia ni depan mata aku. Subahanallah. Macam biasalah, bab student atau pelawat aku kena layan. Dah kerja aku. Bersyukurlah hari ni. Dia ni bagus sikit sebab beri tumpuan yang baik kat aku. Nampak macam berminat dengan setiap penerangan aku. Dan inilah masanya aku dapat bertentang mata dengan dia. Aku bab lelaki ni kalau mata dia cantik, lemah aku. Bulu mata pulak lebat tersusun. Dengan penampilan maskulin pulak. Perrrghhh...senak konek aku macam ni. Hahaha...
Tengah aku beri penerang tentang jabatan, datang lagi 3 orang student dari Kolej MARA pulak. Jadi terpaksalah aku mulakan semula penerangan aku tu. Tapi syukur juga, makin lamalah masanya aku dapat perhatikan dia. Lepas beri penerangan tu, aku bawa diaorang tour satu jabatan.
Petangnya aku ada kes. Multimedia aku dah siap, cuma Big Boss aku tak tengok lagi. Mungkin esok pagi aku akan tunjukkan. Lepas layan kes aku lepak kat dalam pejabat. Secara berdepan aku dapat tengok mamat hensem ni. Aku pulak jadi segan bila nak berbual dengan dia. Banyak kali aku larikan mata. Bukan sebab apa, aku sendiri tak percaya kat diri aku. Rasanya nak aje aku cium bibirnya yang warna pink tu, nak aje aku cium pipi dia yang licin tu. Rambut dia nak aje aku usap perlahan-lahan. Nak aje aku peluk body dia yang best tu. Arrrghhh...tekanan.
Dia banyak kali renung muka aku. Bila bercakap dia rapatkan dekat muka dia dengan aku. Aku pulak terpaksa undurkan diri ke belakang sikit. Risau aku jadi apa-apa kat diri aku yang dah tak tahan ni. Tapi setiap kali berbual dengan dia, berbunga-bunga hati aku. Oklah lupakan sekejap mamat tu. Kalau aku bercerita pasal dia, wajib aku kena menaip sampai esok pagi.
Lepas isyak aku terus tertido kat dalam ofis ni. Balas dendam sebab tido 2 jam aje semalam. Sampai jam ni aku baru bangun. Rasa puaslah pulak dah dapat rehat sekejap. Apa aku nak buat memalam buta ni? Dahlah tak ada kes. Bosanlah pulak.
Baru semalam aku war-warkan pasal blog baru, kotak email aku penuh semula. Ramai nak join. Tapi korang ada berani ke kongsi bahan-bahan 18sx setiap bulan. Kepada yang sanggup berkongsi pic atau vid atau artikel diri sendiri lagi diutamakan. Kiranya pic atau vid bogel sendiri. Muka tak ada pun tak apa. Aku banyak koleksi pic dan vid 18sx (melayu pun banyak juga) tak tahu nak letak mana. Jadi blog tu khas untuk koleksi macam tu. Selain tu antara pembaca pun bolehlah layan kawan-kawan lain punya barang. Give and take lah kiranya. Jadi semua dapat layan. Setakat ni lebih 20 orang dah sanggup nak join blog tu. Nanti dulu, slow-slow, jangan gelojoh sangat. Aku masih tengah update blog ni.

2 orang telah bersuara:

Unknown said...

malu tapi mahu..hehe

Anonymous said...

nak join jugak ! mcm mana ek?