CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 20, 2009

iskandar journal

Dah lama aku tak update. Ramai dok hantar email kata dah gian nak tau apa cerita aku. Siap merayu. Aku dah mula malas nak update blog sejak sibuk dengan aktiviti harian aku yang sengaja disibukkan. Bukannya apa, sekarang aku lebih suka chat. Kekadang seharian aku chat dengan member-member kay YM atau laman sembang lain. Seronok juga dapat kenal kawan baru. Lagi ramai pulak senarai yang nak naik atas ranjang aku nanti. Hahaha...gurau aje.
Ok dalam masa aku tak update blog, macam-macam berlaku. Yang paling best aku dapat berkenalan dengan beberapa 'mangsa' terbaru (tu lah pasal hari minggu aku bz). Dalam masa yang sama aku dok mengemas rumah aku yang bersepah ni sengsorang (aku nak kosongkan stor aku untuk di buat panggung wayang). Dan banyak aktiviti aku yang berkaitan yang aku malas nak senaraikan kat sini.
Thanks kepada sesiapa yang dah hantar gambar-gambar hangat kat email aku untuk di masukkan dalam blog baru aku. Nanti aku masukkan as request. Apa-apa pun aku kena pergi kerja. Love you all guys.

4 orang telah bersuara:

yazid.admin said...

Salam..pe kabar? x nmpak pun awk on9? bile awk on9? lama x dgr kabar awk?

Tuan Iskandar said...

ko dah add aku? Apa nickname ko? nanti aku chat ngan ko.

Anonymous said...

hmm..
'mangsa' terbaru..
hehe..
i wonder who..

-mikyail-

yazid.admin said...

aku la gune nick uncledid@yahoo